Kniha, co mne hodně překvapila. Neměl jsem moc velká očekávání, ale opět se mi potvrdilo, že knihy, co jsou psané přímo osobnostmi o jich samotných mají v sobě jisté kouzlo a dá se z nich hodně vyčíst. Ano, některé části v knize jsou možná trochu marketingové, jiné naopak plné „korporátního“ slovníku a obratů a někdy možná prázdných frází. Nicméně výborně popisuje, proč se některé věci dějí. A dává náhled do rozhodování a často i motivů. Je to prostě náhled do mysli někoho, kdo dokázal vybudovat obří firmu a znovu ji postavit na nohy. Je osobní a velmi otevřená.
Navíc kniha začíná být v dnešní době opět relevantní – je totiž především o krizi 2007/2008, co se dělo uvnitř, co se dělo venku a jak tyto světy interagovaly. A podobná situace nastává i teď. Kniha dokáže naučit mnoho manažerských lekcí – a to těch opravdu důležitých a z praxe. Není to kniha o managementu, ale o leadershipu. A to se teď firmám bude hodit. Aby nezapomněli na rozvoj a na své hodnoty.
Opravdu velmi, velmi mne překvapila. Z některých knížek si občas dělám poznámky ve stylu hesel, myšlenek, nebo vět. Tady jsem se přistihl že si fotím celé stránky. Jsou v ní opravdu cenné myšlenky a postřehy. Řadím ji mezi knížky, které mi dali nejvíce, rozhodně více než všechny knihy jako 7 habits nebo 4 hours workweek a další. Jen je potřeba ji číst pozorně.